Gwarancja wynosi 24 miesiące

Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są 24 miesięczną gwarancją producenta. Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, należy odesłać go na nasz adres. 

Wady wykryte podczas eksploatacji załatwiamy zgodnie z przepisami o gwarancji. 

W takiej sytuacji prosimy o kontakt w celu uzgodnienia szczegółów. 

PRZED WYSYŁKĄ REKLAMOWANEGO TOWARU NALEŻY KONIECZNIE SKONTAKTOWAĆ SIĘ TELEFONICZNIE (tel.: 791 315 555, lub mailem: taliamet87@gmail.com) W CELU WYJAŚNIENIA PRZYCZYNY REKLAMACJI. 

Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Do odsyłanego towaru należy dołączyć kartę gwarancyjną z opisem podstawy reklamacji (występującej wady). Produkt naprawimy lub wymienimy na inny pełnowartościowy